patrickenjoyce.reismee.nl

Nog 4,5 week

Hallo allemaal, Op deze site willen wij onze reisverhalen met jullie delen. Het schiet al op nog 4,5 week dan gaan we naar Thailand! Phuket om precies te zijn! Afgelopen maandag hebben we nog even inentingen gehaald 6 augustus moeten We nog een herhaling halen voor hepatitis B. We houden jullie op de hoogte! Liefs, Patrick en Joyce

Erik & Anouk

Leuk hoor!!

Yan Yansen

Joyce & Patrick,

We wensen jullie een zon overgoten vakantie met "eeuwige herrinneringen " en geniet samen !

Janneke& Frank,Maudi en Nino

Ben benieuwd naar de eerste ervaringen en foto's! Geniet van jullie vakantie en wij blijven jullie op deze manier volgen.

mama

Fijn om te weten dat jullie goed zijn aangekomen en nu genieten en veel foto´s maken zodat wij stik jaloers op jullie zijn.
Heel veel plezier toegewenst.

NB. Met Zoey gaat het uitstekend, ze gaat aan het riempje zelf naar buiten, maar vind de geluiden die ze hoort een beetje eng.
Ze is voor mij nu ook heel erg lief streelt langs mijn benen ze geeft kopjes en spint veel.

Liefs xxxxx van mama en Albert

Nelleke (mama)

Hoi Joyce en Patrick

Hoe gaat het daar in het verre Thailand?
Hebben jullie al veel gedaan en gezien?
Ik ben zeer benieuwd naar alle verhalen van jullie! Schrijven jullie snel weer eens!

Liefs van mama

Nelleke

Wat leuk allemaal die eerste indrukken van Thailand, nu gaan we uitkijken naar de mooie foto's.
Was het varen in de grotten leuk?

liefs xx mama

gesinus, miranda kevin en Leona

Hoi Patrick en Joyce, we zijn even bij je oma op de koffie , wat een prachtige ervaringen doen jullie op,,, de foto's zijn geweldig..... wat een mooie wereld daar..... geniet er van en nog heeeeeeeeeeeeel veeeeeel plezier...
xxx Gesinus, miranda, kevin en miranda

ps doe voorzichtig

Oma j.

ik wens jullie verder fijne tijd toe en eenhoop verhalen ,
gr Oma en het allerbelangrijkt gezond weer thuis
xxxx oma j